Tuesday 19 March 2013

PRIHATINNYA MB PERAK ..~

Transformasi yg telah dijalankan oleh kerajaan mendapat tempat di hati rakyat.. Ramai rakyat juga menyokong da yakin bahawa kerajaan BARISAN NASIONAL akan terus kekal memimpin kerajaan pada pilihanraya yang akan datang.. Pada 18/3,Menteri Besar Perak,Dato`Seri Dr.Zambry Abdul Kadir dalam ucapan nya semasa merasmikan Karnival Usahawan Lenggong di Lenggong, Perak mengatakan bhwa beliau sangat yakin ,rakyat sudah tahu menilai mana kaca mana permata..Beliau yang juga hadir bersama isteri, Datin Seri Diraja Saripah Zulkipli, amat berpuas hati dengan segala usaha yang telah dijalankan oleh kerajaan dalam tempoh 4 tahun sebelum kerajaan dibubar.Kerajaan Barisan Nasional yang banyak mengambil berat tentang kebajikan rakyat dan setia mendengar permasalahan rakyat disamping menyelesaikan dengan secepat mgkin.








Salah seorang penduduk di Lenggong yang menerima bantuan ..Sharifah bt. Suhaimi,35 tahun dari Kuak... menjalankan perniagaan ikan pekasam dan membuat perniagaan warisan keluarga ..pinjaman kali pertama.."Pinjaman ini saya mahu gunakan untuk membeli brang-barang mentah dan peralatan yg diperlukan ".. "saya juga mempunyai kilang sewa yg diberi oleh Jabatan Perikanan ,Bukit Bunga selama 2 tahun.."
Nama perniagaan nye adalah Syed Huzeer Enterprise

Pelbgai bantuan yg telah diberikan lagi kpda penduduk di sekitar Lenggong..ini membuktikan bahawa kerajaan kita amat prihatin kpda rakyat..

Marilah ramai2 kita semua berfikir sejenak.. mngenang jasa kerajaan yg telah membantu kita dari pelbgai segi..PARti BARISAN NASIONAL adalah yg terbaik sekali..marilah kita sama2 berdoa dan mengundi BN demi kesejahteraan negara kita pada masa akan datang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...