Tuesday 19 March 2013

Pelik Tapi BENARR ???? bace niee guys..

hAii brO .... !! ini wa nk habaq mai niee... KENAPA ANWAR IBRAHIM SAMAN PAPA GOMO TAPI TAK SAMAN DATO ESKAY ?????  bawah nie merupakan statement PAPA gOMo.......


"Saya juga tertanya tanya mengapa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak menyaman saya, Dato Eskay sejak pendedahan Video Seks Dato Sri dan China Doll tersebar. Mengapa dalam isu video seks China Doll Anwar Ibrahim tidak menfailkan saman keatas Dato Eskay yang terang terang bersumpah serta menyatakan bahawa Dato Sri merupakan lelaki didalam video tersebut yang membalun Pelacur China itu?"

kenapa anwar ibrahim saman papa gomo tp ta saman Dato Eskay ??? Dato Eskay dah bersumpah lelaki yg ade dalam video tu adalah ANWAR IBRAHIM... KEnapa dia ta saman?? haaa...msti pelikk kannn... mmg da terang lagi bersuluh kannnn???


"Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat."kata PAPA GOMO..

haaaa...kan ANWAR da kene balikkkk....!!!!! cayalahh PAPA GOMO.... 

"Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan."kata PAPA GOMO..

Sungguh mengejutkannn...!!! pikir2 lahh rakyat MALAYSIAA!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...