Sunday 17 March 2013

MB PERAK MENYELAMAT RKYAT DIBAGAN SERAI DARIPADA ADUN NYE YG RAKUS..

TERBAIKKKKK KOME WEHH...WA CKP SAMA KORG....!!!PADA 16/03/2013,di BAGAN SERAI..MENTERI BESAR kita YAB DATO`SERI DIRAJA DR.
ZAMBRY B. ABD. KADIR telah turun padang melihat keadaan tempat di sana..

Walaupon keadaan cuaca tidak menentu tetapi MB kita sanggup turun padang demi rakyat di BAGAN SERAI..dengan keadaan yg hujan dan panas MB kita sggup menjelajah kg disekitar BAGAN SERAI..

Penduduk disana menyambut kedatangan MB dengan meriah sekali..dianggarkan lebih 10,000 yg hdir untuk memeriahkan lagi keadaan di sana.. pelbagai bantuan telah diluluskan oleh MB KITA DI KAWASAN ITU,,

Sesetengah kwasan kampung di bagan serai, amat mendukacitakan..Tiada sebarang kemudahan yg diberikan oleh pihak pembangkang disana..tiada sebarang pembangunan yg dilakukan disana sehingga menyebabkan berlakunya keadaan seperti banjir,masalah air dan sebagainya..

Menurut salah seorang penduduk yg ditemu ramah iaitu Encik Ishak..selaku ketua unit kampung dan ketua kampung.."saya memberikan sokongan penuh kepada MB dan yakin Barisan Nasional akan menang..Pihak pembangkang tidak melakukan apa2 pembangunan disini.."

Ini memmbuktikn yg MB dan BN Sentiasa prihatin trhdp mslh yg dihadapi rakyat..dan mmbuktikn yg Parti Pembangkang skdr brjnji tpi tidak ada apa yg dilakukan dgn janji yg ditaburkn..Program niyh juga berakhir pada pukul 7 ptg semalam dengan jayanya wal;aupun keadaan cuaca yg tidak begitu baik..Semoga BN trus kekal dihati rakyat..moh kite undi BN moh..tggu apa lgi kome oii..cayalah MB!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...