Saturday 4 May 2013

LAIN KALI LAH..KERAJAAN NEGERI PR MULA ANGKAT FAIL RAHSIA KELUAR!!!




Pakatan Rakyat tak berjaya gugat fixed deposit BN di Sabah, Sarawak, Johor, Pahanag, dan Melaka. PKR bungkus di Sabah dan Sarawak. DI Kedah pun PKR dah mula retak menunggu terbelah.

PAS boleh mimpi saja nak dapatkan Terengganu, malah tiupan 'wind of change' di Kelantan nakal menumbangkan PAS di Kelantan dan Nik Aziz bakal jadi Ketua Pembangkang.

PAS hanya boleh bermain wayang berlakun sebagai pengudi luar dan dikomppang kepullangan mereka tapi sebenarnya mereka tahu keadaan mereka kritikal dan pengundi luar yang dah terdedah akan kedurjanaan PAS di Kelantan dah lihat perlu bela rakyat tempatan dengan TUKAR kerajaan PAS Kelantan.

Hanya politk rasuah wang akan selamatkan beberapa individu berduit seperti Husam Musa, Takiyuddin dan Kamaruddin Jaafar serta pelakun watak Tok Lebai yang lain..

BN Selangor dah pasti ambik balik Selangor, Insya Allah. Dalam tangan 35 kerusi. Jangan hairan boleh lebih dari itu. Selama 3, 4 hari, pelbagai dokumen rahsia dah mula diangkat keluar. Takut didakwa kemudian hari.
SELANJUTNYA:http://theunspinners.blogspot.com/2013/05/lain-kali-lah-kerajaan-negeri-pr-mula.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...