Monday 22 April 2013

TERBUKTI! BULU PKR BERCARIK HABIS!!!!

Semua tahu kan pepatah Melayu yag sangat popular ni 'carik-carik bulu ayam, akhirnya bercantum kembali'.... Haa! Kali ni buat pertama kalinya pepatah tersebut menunjukkan kelemahannya. Aku gunakan khas untuk PKR, dah ternyata tak sebulu mereka ni. Tu pasal lah aku kata 'bulu PKR bercarik habis!' haha

sabung ayam
Sama-sama ayam pun nak gaduh ke?? haha


Sebelum ini kita dah banyak kali dengar cerita pasal kontroversi Pakatan di Terengganu. Nak pulak bila Pengerusi PKR Negeri dikecam oleh PAS Terengganu sendiri.

Nak pulak bila surat dari Pejabat Setiausaha Agung PKR ni mula mendapat perhatian pada tahun 2011 yang lalu. Bermakna isu ni bukan isu baru beb. Tapi dah lama dah.
Sehingga hari penamaan calon Sabtu lalu, kebenaran tetap cuba untuk disembunyi dari pengetahuan rakyat. Mereka masih cuba nak bermain wayang.

Pertembungan pemimpin PAS Negeri dengan calon - calon dari PKR tetap juga berlaku. Terutama bagi kawasan DUN sekitar Kuala Terengganu.

Apabila wartawan tanya calon PAS Bukit Besi, dia masih cuba untuk berdolak dalih dengan memberikan jawapan yang tidak meyakinkan rakyat. Katanya:
“(Penglibatan PKR sebagai calon) ini sebagai sokongan (kepada Pas). Kita pertahankan supaya undi tidak pergi sepenuhnya kepada Umno. 
“Undi yang berpecah kepada dua itu, kamu (wartawan) kira dalam matematik, tetapi sekarang ini kita kira (undian) secara psikologi,” - Roslan Ismail

SETERUSNYA BACA DISINI 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...