Saturday 4 May 2013

TERKINI!!!PAS SEAKLI LAGI MENIRU STRATEGI YAHUDI...APA NAK JADI???

Sejak petang kelmarin, PKR, Dap dan Pas memberhalakan diri mereka dipersimpangan jalan terutama yang ada lampu traffice untuk membuat kiraan undi sokongan rakyat. 

Mereka membawa sepanduk, flyers placard dan minta pengguna jalan raya memberi sokongan dengan membunyikan hon.

Seorang balaci akan mengunakan alat kira untuk memetik setiap hon yang diperolehi.

Ini agenda yahudi yang ditiru oleh Pas. Buat masa ini kira-kira 8 orang ahli Pas berada di persimpangan masjid Kamunting dan 4 orang ahli Dap di traffic light berhampiran Hyundai dan Maybank Kamunting.

Mereka terdesak kerana setakat hari ini ramalan mereka adalah Pas, Dap dan Pkr akan kalah teruk di Larut, Taipng. Bukit Gantang, Bagan Serai dan Parit Buntar.

Malam tadi Taipingmali sempat membuat rondaan dari Kamunting hinggalah ke Parit Buntar. Hasil dapatan kami ialah Pas malam tadi buat makan free di semua tempat. Sayangnya mereka memisahkan jemputan dan Vip. Jemputan orang awam makan bercatu tetapi Vip makan ala style hotel.

Di Tapak Pasar Malam Kamunting, jumlah khemah jualan melebihi daripada jumlah tetamu yang hadir. Ramai juga budak-budak Umno yang hadir untuk makan free dan melihat sendiri pembohongan Pas dan sekutu.

Paling melucukan apabila music Bon Jovi " its a final countdown menjadi music latar ceramah Pas. Sepatutnya mainlah lagu nasyid Raihan atau Rabbani. Bukan lagu Bon Jovi 

SUMBER:http://taipingmali.blogspot.com/2013/05/pas-sekali-lagi-meniru-strategi-yahudi.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...