Friday 3 May 2013

JANGAN BODOH!!! MELAYU....JANGAN JADI BUTA!

Disini aku sertakan satu notes pandangan dari seorang berbangsa Cina sumber dari Facebook (<--klik sini) ... Sedih!!! Melayu termakan dengan nota dari cina ni..... BUTA!

Ya! Kita Melayu dan sememangnya beragama Islam. Tapi jangan jadi buta! Tau kenapa aku cakap macamni? Tidak salah kalau ada mana-mana rakyat Malaysia ni nak perubahan dan tidak berpuas hati dengan kerajaan sekarang, jadi nak mintak tukar. Itu sememangya hak untuk menyuarakan.

Namun, janganlah sehingga 'rasa' itu membakar segala kebaikan yang telah lama dikecapi. Dahulunya, tanah Melayu telah jenuh dijajah, kini bebas berdikari dan menngkat maju. Takkan nak biar negara ini jatuh semula????!!!!!!!!!

Terus terang, di musim pilihanraya ini, macam hal dan isu dah timbul seterusnya menimbulkan perselisihan ideologi malah dah ada yang bergaduh pun. Ini ke yang dihendakkan?!! Tolong bukak mata, aku nak tanya.... APA RANCANGAN DAP? Mereka telah bersatu dengan Keadilan dan PAS... Mereka nak menang besar. Tak kesah ah kalau mereka menang pun, TAPI adakah kita semua tahu apa yang akan berlaku selepas kemenangan mereka ini?

Baca dibawah ini baik-baik.... Kalaupun anda semua nak kata ini adalah 'edit-edit' dari BN, tapi takkan sikit pun korang tak bimbang? Mereka hanya ingin menukarkan Malaysia ni kepada negara ciptaan mereka sendiri. Tiada lagi hak-hak kita yang Melayu ni!!!!!

LEBIH DARI SEPARUH RANCANGAN DAP INI ADALAH UNTUK MENJATUHKAN ISLAM DAN MELAYU!!!!!!! ALLAH HUAKBAR! SELAMATKANLAH KAMI



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...