Sunday 21 April 2013

PEMUDA PAS BERKASAR DENGAN ANAK BINI ORANG???


Chegubard VS Yusni Mat Piah..PAS dan PKR telah menamakan calon masing-masing untuk bertanding dalam kerusi yang sama walaupun kedua-dua parti tersebut duduk didalam satu pakatan...Chegu Bard kata dia telah diamanahkan untuk mewakili PKR untuk DUN N21 Sg Acheh dan perkara ini telah diputuskan oleh Majlis Presiden yang diwakili oleh Dr Wan Azizah, TG Haji Hadi dan Lim Kit Siang..

Manakala Salleh Man pula selaku Persuruhjaya PAS Negeri telah menamakan Yusni Mat Piah sebagai calon PAS setelah mendapat persetujuan Pimpinan PAS Pusat ..Salleh Man mendakwa PKR telah bersetuju untuk menyerahkan balik kerusi tersebut pada PAS setelah dipinjamkan pada tahun PRU 2008..

Alasan yang diberikan oleh PKR ialah..dalam perbincangan terakhir diantara PAS dan PKR.. calon PKR sebulah suara telah dipilih mewakili PR di kerusi DUN Sungai Acheh dan Mustafa Ali a.k.a Stopa Ali selaku Setiausaha Agong PAS telah memberi jaminan tiada perebutan akan berlaku di kerusi tersebut berikutan PKR telah menyerah kerusi parlimen Labuan untuk ditandingi oleh PAS...

SETERUSNYA BACA DISINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...