Friday 5 April 2013

PANASS!!VIDEO NURUL IZZAH HANTAR GANGSTER PUKUL ORG KUAT LEMBAH PANTAI!!



Hebat Anak Anwar nie rupanya nampak baik didepan akan tetapi Ganas jugak sampai boleh bawa Pencacai untuk mengugut Bekas Orang kuat PKR lembah pantai untuk membongkar penipuan.

M.Parthiban Bekas Pengarah Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan, Pejabat Nurul Izzah telah mengadakan Sidang Akhbar membongkar penipuan Nurul Izzah, secara tiba-tiba seorang gangster yang merupakan pengikut tegar PKR telah mengacau dan cuba mengugut Parthiban.

Parti Keadilan Rakyat (PKR) Lembah Pantai didakwa melakukan gerakan pendaftaran pengundi baharu secara tidak sah apabila menggunakan borang palsu Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi memancing lebih banyak undi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Mendedahkan perkara itu, bekas Pengarah Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan, Pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai, M. Parthiban mendakwa, strategi kotor yang menggunakan pelajar institut pengajian tinggi itu dikenal pasti bermula sejak 2009 dan dipercayai telah berjaya mengumpulkan kira-kira 5,000 pengundi baharu dalam kalangan penduduk.

Mengulas lanjut, Partiban juga tidak menolak kemungkinan gerakan itu turut melibatkan PKR peringkat Pusat yang dipercayai bertanggungjawab memindahkan maklumat pengundi termasuk meniru tanda tangan mereka ke borang asal SPR.

"Bagaimanapun, katanya, hanya pengundi yang cenderung menyokong pembangkang sahaja akan dipindahkan maklumat mereka ke borang asal dan didaftarkan sebaliknya, pengundi pihak kerajaan tidak didaftarkan," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Dalam perkembangan sama, Partiban berkata, seramai 40 hingga 50 ahli PKR kawasan Parlimen itu dilaporkan akan keluar dari parti itu dalam masa terdekat

Setelah beberapa ketika meng'ushar' Parthiban dan Md Noor dari jauh, seorang dari mereka iaitu Bidin Besi, tokey kedai besi di P20, yang juga menjaga Bilik Gerakan PKR P20, telah bertindak lebih gangster di hadapan semua press yang hadir bila menepuk Parthiban dan memberi amaran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...