Monday 29 April 2013

PANAS!!INI DIA BUKTI KIT SIANG ADALAH BAPAK RACIST TAHAP HARAMJADAH PUNYA!!!



Sebelum pilihanraya bermula, Kit Siang melalui Melayu yang dikuda, Salahuddin Ayub menyebut pihak BN akan bermain politik rasis.

Pelbaga kata-kata biadap dan rasis telah keluar dari penceramah DAP lain di seluruh Johor, tetapi belum lagi dari mulut Kit Siang.

Kali ini dia sudah bertambah galak dengan waktu kempen tinggal seminggu dan hadhirin di ceramahnya sudah menarik ribuan penonyon Cina.

Ketika program walkabout hari ini ketika bertemu dan bersapa dengan pengundi Cina Gelang Patah, Lim Kit SIang berkata secara terbuka dgn pengundi Cina Gelang Patah kata org cina yang tak undi kaum sendiri sebagai pengkhianat. 

Sebelum ini, tukang kempen DAP hanya bermain secara diam-diam dan sorok untuk memberi tekanan kepada kaum CIna untuk mengundi Lim Kit SIang.

Difahamkan ada 100 operatif psywar CIna yang MENGUGUT PENGUNDI CINA dimana mana-mana kaum Cina yang tak undi Lim Kit Siang boleh dikesan dan mereka akan di "hukum."

Satu SMS dalam bahasa CIna tersebar yang mana satu tekanan dilakukan dari cina pro DAP kepada pemimpin tertentu dalam masyarakat Cina untuk tidak membantu calun BN.

SETERUSNYA:http://parpukari.blogspot.com/2013/04/panas-ini-dia-bukti-kit-siang-adalah.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...