Saturday 20 April 2013

KAMI SOKONG PM NAJIB!


  • Takde makne nye 'kali inilah' 'tukar' lah...... yucks! Hey korang, ape kerajaan sekarang tak cukup bagus ke? Boleh ke kerajaan 'lain' buat mcm kerajaan kita sekarang ni? CUBA JAWAB!!! Apa sekalipun, aku yakin kerjaan BN terbaikkkkkkk!

  • Selesai proses penamaan calon hari ini dan saya akan pertahankan kerusi Parlimen Pekan pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) ini. Saya harap Barisan Nasional terus diberi mandat untuk berkhidmat kepada rakyat pada pilihan raya umum kali ini. Marilah kita sama-sama pastikan agar PRU13 akan berlangsung dalam suasana harmoni.
    Selesai proses penamaan calon hari ini dan saya akan pertahankan kerusi Parlimen Pekan pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) ini. Saya harap Barisan Nasional terus diberi mandat untuk berkhidmat kepada rakyat pada pilihan raya umum kali ini. Marilah kita sama-sama pastikan agar PRU13 akan berlangsung dalam suasana harmoni.






    Like ·  ·  · 2 hours ago · 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...