Tuesday, 30 April 2013

Ini Kali lah VS LAIN KALI LAHHHHH!!!!!


Amacam? nak bagi 'chance' ke tak nak? Memang TAK laaaaa!!!! Helloooo.. tolong fikir-fikirkan sejenak ye. Ok! Selama lebih 50 tahun BN memerintah kerajaan Malaysia, tengok apa perubahan yang dilakukan sehingga ke hari ini dan di setiap sudut pembangunannya, pendidikannya, ekonominya, sahsiahnya.... dan banyak lagi. Ingat senang-senang ke nak mengadakan sesuatu dan meletakkan dasar baru untuk setiap kemajuan di negara ini? 


Betapa susah payah nya kerajaan BN merancang, melaksana malah mengekalkan kesenangan yang rakyat kecapi sehingga ke hari ini. Jadi, bagaimana boleh sebahagian kecil pihak yang keras kepala kononnya mereka lebih hebat dari kerajaan sekarang sehingga mereka mampu mengubah yang lagi baik dari segalanya???? Semua sebab tak puas hati lah... Tengok kerajaan BN bagus, semua boleh buat, apa yang dijanji dapat, apa yang rakyat terima lebih dari bagus. Sudah tentu-tentu lah bahagian yang konon lagi hebat ni dengki khianat!

Siapa kata BN tolak Islam? Siapa kata BN kafir? Kalau tak percaya, korang rajin-rajinlah pergi dengar ceramah diorang. Mula-mula baca doa lepas tu dok maki hamun orang. Ok! Pembangkang yang kata, lagi terkejutnya orang PAS yang pakai jubah, serban, tudung labuh, konon pemalu, konon lebih alim dari orang lain itu yang kata! Korang perhatikan sendiri bagaimana komen-komen penyokong pembangkang ni kalau mereka komen dekat mana-mana page di fb tu... korang cari je la, confirm jumpe!  
klik SINI untuk lebih lanjut

Ini mesej2 tidak beradab pembangkang



klik untuk > INFO CALON PRU13


2 comments:

  1. lain kalilah tak boleh pakai.
    TAK PAYAH KALILAH! HEHEHE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...