Tuesday 9 April 2013

INFO TERBAIK!! ANWAR DULU,KINI DAN SELAMANYE ?? APA CERITA..


anwar-nyongenSeronok juga baca interbiu Tun Daim Zainuddin di New Sunday Times minggu lalu yang banyak sentuh al-kisah Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ini kerana orang yang bercakap itu adalah 'saksi hidup' yang tahu banyak tentang Ketua Umum PKR itu.Mereka lama duduk dibawah bumbung sama semasa dipuncak kuasa dalam UMNO dulu.
Dari situ kita dapat mengukur sejauh mana hebat ketangkasannya mentabir hingga Daim tidak berselindung kata beliau cukup bimbang jika negara ini duduk dibawah Anwar.
"Masalah Anwar ialah imejnya lebih bersih daripada bersih," kata yang cukup dalam maknanya.
Ditanya pula  bahawa Anwar percaya bahawa beliau ditakdirkan untuk menjadi Perdana Menteri pada masa akan datang.
Ini kata Daim," Hakikatnya, nasib manusia ditentukan Tuhan. Anda mungkin hanya tinggal satu denyutan jantung lagi daripada jawatan itu tetapi orang berkata, Tuhan menentukan. Saya fikir Tuhan masih menyayangi Malaysia.'
Anwar bukan setahun dua dalam kerajaan.Beliau masuk UMNO tahun 1981 dan sudah jadi Timbalan Menteri pada tahun 1982 hingga ke jawatan akhirnya Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan pada tahun 1998.
Cuba tengok kiri dan kanan sepanjang 16 tahun itu ada ke tidak sesuatu sesuatu dasar atau program atau projek istimewa Anwar yang boleh didirikan satu tugu peringatan sebagai lambang kehebatannya.
Jawabnya tentu tidak ada.. CERITA SETERUSNYE KLIK SINI.. INFO TERBAIKK..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...