Saturday 30 March 2013

#SEKS : HAK DAN TANGGUNGJAWAB..


Bagi anda si isteri, sudah tentu anda mahu sekali sekala suami anda layan anda dengan ganas di ranjang. Ganas di sini bukanlah bermaksud sehingga menampar atau memukul tetapi beraksi dengan penuh bertenaga. Berikut adalah 4 petua yang anda boleh lakukan: 

Petua seks ganas pertama: Jadi seorang yang sangat nakal. 

Jadi seorang yang nakal di ranjang. Goda suami anda seperti anda sudah lama tidak adakan hubungan seks. Jadi nakal secara seksual persis seorang wanita yang sangat dahagakan seks dan hanya suami anda yang boleh puaskan anda. Percayalah suami anda pasti akan bertenaga apabila anda berterusan menggoda dia. 

Petua seks ganas kedua: Dandan diri supaya sentiasa cantik. 

Suami anda akan lebih bersemangat untuk menyetubuhi anda jika anda sentiasa pandai mencantikkan diri anda. Lelaki sangat sukakan sesuatu yang cantik. Jaga badan anda supaya sentiasa nampak menarik dan cantik. 

Petua seks ganas ketiga: Percaya pada diri sendiri. 

Jangan terlalu rendah diri. Gunakan setiap aset yang anda ada untuk goda suami anda. Apabila anda tunjukkan keyakinan di ranjang, suami anda akan lebih bertenaga kerana anda beri respon kepadanya. 


Petua seks ganas keempat: Berikan suami anda oral seks. 

Lakukan oral seks terhadap suami anda dengan merangsang zakarnya melalui tangan atau mulut. Jika oral seks anda menarik dan berjaya merangsang suami anda, dia pasti akan setubuhi anda dengan lebih bertenaga nanti. 

Petua-petua ini sangat penting untuk anda pelajari untuk membina hubungan seks yang hebat. 

Sumber http://taipingcentral.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...