Sunday 10 March 2013

PANASSSS!!!BAPAK SAIFUL BUKHARI MEMBOHONG..APAKAH INI SEMUA BEBBB????




PANASSSS wehh !!BAPAK SAIFUL BUKHARI MEMBOHONG???Apakah ini permainan PARTI PEMBANGKANG??Hadoiiii..prmainan apa lgi Si ANWAR IBRAHIM niyh nk wt???korg xrse ker si TALI BARUT MALAYSIA niyh TAK ADA OTAK!!!!Kalau yer pn nk raih UNDI xperlu lh kot nk buat PERMAINAN BODOH niyh..Sudah2 lh tuh.tol x korg????

Harrrrr..korg nk thu apa kenyataan si Bapak SAIFUL BUKHARI niyh???Bapak dye ckp yg Anak dye si SAIFUL BUKHARI tuh "DIPERGUNAKAN"oleh PIHAK2 TERTENTU??Apa maksud Bapak Saiful yg ada PIHAK TERTENTU MENGGUNAKN ANK DYE!!!Ohh mksudnye BAPAK Si SAIFUL BUKHARI niyh nk ckp yg BN menggunakn ANAK dye untuk mnjatuhkn ANWAR IBRAHIM..Yallah dh knp dgn Si Bapak Saiful niyh..adakah BAPAK dye "DISOGOK''oleh PEMBANGKANG???Lagi Kenyataan bapak Saiful,mngatakn yg PIHAAK TERTENTU NIYH ADALAH "DALANG"Disebalik kejatuhan ANWAR IBRAHIM.....Rasa mcm kelakr n tak masuk akal kenyataan BAPAK SAIFUL BUKHARI NIYH...Rase mcm ada yg tak kena jer kn..kn..haishh...


Dilihat sebagai perkembangan terbaru yang akan memanb - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.askan lagi politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13, bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak bertanggungjawa


"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab.
"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya," kata beliau pada sidang media.
"Saya percaya anak saya telah dipergunakan oleh pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka, percakapan yang dibuat pada media juga telah diatur dan dirancang (pegawai khas pemimpin kanan negara).
"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang.
"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara," katanya.



Tbe2 jee bpak SAIFUL nie ckap cam niee....HURMMPHHH! mari kter berpkir sejenak...KNPE tbe2 time plhanRAYA nie bRU nak TIMBUL iSU2 niE smUA...aPE motiFFF nie smUA?????
kenapa...??knpaAA...??? dan KENAPA????

INI semUA TAKTIK ANWAR !!! cuba korANG TGOK PEKERJA2 YG BEKERJA DGAN ANWAR....!!!



                                                              INI AZMIN ALI...


   
                                                      iNI PLAK RAFIZI RAMLI...

SEMUA yg kerja DENGAN ANWAR nie JAMBU2 belaka...........! n ensem kannn... kalau perempuan msty terpikat ponyeee! 

SUDAH2 laHH anWAR ibraHIM oiT!!!


1 comment:

  1. macam² la. malas nak layan kisah depa ni
    lepas satu,, satu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...