Saturday 30 March 2013

HELAH !! PELBAGAI HELAH PAS PANCING UNDI..!!




Gambar diatas kelihatan gadis-gadis diguna untuk pancing undi. Tahu mereka muka-muka lebai Taliban  hanya menjauhkan rakyat dari mendekati mereka.


Orang muda mereka guna ustaz cari makan, Azhar idrus yang tiada adab tapi kaya raya dari berdakwah macam Evangelist Christian. Ustaz pakai ferari, motor besar, main gitar rock dll. 

Sementara itu, sumber PAS memberitahu mereka akan cuba tonjolkan imej kepimpinan ulama dan perjuangan Islam dalam kempen pilihanraya untuk meraih simpati.

  

Walaupun mereka yang sebenrnya sudah terpesong dari Islam yang sebenar dan kini beragenda ala sosialis dengan slogan negaara kebajikan, mereka akan cuba tunjukkan BN atau khususnya UMNO sudah lari dari perjuangan Islam.

Biasalah dalam kempen ada pelancaran macam-macam, tapi PAS lancar sesuatu yang tidak akan jadi kerana kerajaan mereka tiada wng kerana habis disalor masuk PAS. 

PAS guna taktik kotor menipu rakyat dengan melancar program palsu.

Sultan Selangor melarang berpolitik dalam masjid dan surau tapi tak dihiraukan mereka. 

Malahan orang Islam dilarang berucap jika tak sehaluan dengan mereka. Pemimpin politik kafir boleh dibenarkan.

Xavier yang kuat menentang peruntukan dan polisi pembangunan Islam serta juga menindas kaum India boleh dibenarkan tazkirah. Adakah PAS pun mahu sama tentang peruntukan dan pembangunan Islam dalam Selangor?



Mengamalkan politik membenci

Berdendam ...

Menunjukkan skap patriotik yang palsu padahal perajurit kita dihina dan usruan pihak keselamatan di persoalkan dan mahu dicampurtangan.

Dah kata Lahad Datu tapi kenapa Tian CHua sibuk nak bergambar dan tersengih dengan balu perajurit Lahad Datu?




Muka tak tahu malu????


SUMBER..(KLIK NIE)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...