Tuesday, 5 March 2013

DAP RASIS







Sekali lagi Dato Ngeh Koo Ham Adun Sitiawan Parlimen Beruas telah memaki orang india bro...and ini telah membuktikan yang parti DAP still rasis dengan mengatakan undi-undi india di Perak nie boleyh dibeli and disogok dengan kari,sari dan kambing.Ade ke patut der "dato" tu cakap cam gitu...nampak sangat lah ini semua akan menimbulkan masalah..Ini ker yang korang semua nak undi..???




Weh...come on lahh broo..korang nak ke pemerintah cam nie kat malaysia nie kann? bleyh pikir sendiri kann..nampak sangat der permainan dia kat situ..bukan stkt tuh dye pnye mki bebb lu thu x beb knytaan si biadap niyh..kata kaum india niyh leh di sogok dengan mabuk jugak kot..weeii apa bnde pnya kenytaan niyh wehhh..Biadap Giler bro!!!!! Si biadap nie ingat kaum india nie tak ade maruah ke ??


Gua sangat-sangat menyeru semua wa ponye member india jangan lah menyokong parti yang biadap cam nie..tolong lah..Jangan gadaikan masa depan kita semua dengan menyokong pati yang BIADAP cam ni!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...