Friday 22 March 2013

"Anwar jangan menyesal" - TIBAI



 si Anwar ni ada perangai pelik sikit senang cita ganjil lah.Dalam beberapa keadaan dia ni akan bersungguh-sungguh melakukan sesuatu dan kadang kalanya dia buat-buat bodoh.

Cuba perhatikm isu-isu besar yg pernah berlaku melibatkan musibat ni ada saja cara dan tindakannya dan paling pelik sekali sampaikan puak-puak berkopiah dan berserban pun termakan dengan lentok-liuknya.Salah seorang penyokong tegar PAS yang mereka sebenarnya langsung tak suka kepada Anwar tetapi dalam masa yang sama mereka lah yg bertempik di pentas-pentas ceramah bila Anwar buka mulut.

Tak ke haru namanya tu !! Mungkin puak-puak ni belum sedar sepenuhnya kot biasalah orang kalau dah terlalu taksub dengan sesuatu tu air sejuk pun dia kata air panas.Sekarang ni macam tulah kalau puak PAS kata yang tu ayam tapi kalau Anwar kata yang tu penguin habis tok-tok lebai angguk kepala.

hahahahah! koraang pkir laaaa...

Sama macam isu gambar com molot yang tengah laris di ruang-ruang maya sekarang ni , boleh ka si Anwar ni ambik keputusan untuk saman si blogger tu !! aku bukan kisah sangat pun Anwar nak saman ke tak nak saman tapi kenapa saman saja ? Kenapa Anwar langsung tak berani buka mulut untuk melakukan sumpah laknat menyatakan bahawa orang dalam gambar tersebut bukan dirinya ? Susah sangat ke nak bersumpah bagi mempertahankan maruah diri sendiri ??

Kalau aku la di tuduh menyontot papagomo , CONFIRMED !!  masa tu juga buat penafian malah penafian itu sudah pasti aku lakukan dengan pelbagai cara termasuklah bersumpah laknat sesungguhnya aku tak pernah menyontot si papagomo.Mudah kan ??? Tapi kenapa Anwar tak boleh buat ???

Mungkin ada pihak-pihak tertentu yang akan kata aku bukannya pernah kenal dengan si Anwar tu secara dekat ! YA memang betul aku tak pernah rapat dan kalau boleh tak nak rapat langsung bimbang BUMPER kena rodok.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...